Літні легкові шини Itegro Rosava опис і особливості моделі
швидкий перехід на потрібний розмір
R13 | R14 | R15 | R16 |
155/70R13 | 175/70R14 | 185/60R15 | 195/55R16 |
175/70R13 | 175/65R14 | 185/65R15 | 205/55R16 |
185/60R14 | 195/65R15 | 205/60R16 | |
185/65R14 | 205/60R15 | 215/60R16 | |
185/70R14 | 215/65R16 | ||
225/60R16 |
Шина ITEGRO (Айтегро) це нове покоління літніх шин медіум сегмента, які розроблені конструкторами і технологами компанії Росава в 2014 році. Конструктивно і технологічно шина Айтегро повністю розробка фахівців українського шинного виробника. У 2015 році на ринок випустили шину в Размері 195/65R15, а з 2016 року шина Айтегро доступна в 16-ти типоРазмерах.
За час що минув з моменту виходу дебютної шини були проведені сертифікаційні випробування з різними варіаціями гумових сумішей, для вибору оптимальної комбінації. Відпрацьовано технологію збирання і безліч інших нюансів, які супроводжують процес виробництва. В результаті шина Itegro вийшла на рівень вище попереднього покоління шин ТМ ROSAVA, компанія пропонує споживачеві дійсно хороший продукт.
Шина зберігається баланс керованості і безпеки на сухій і мокрій дорозі і може конкурувати з кращими представниками сегмента шин медіум класу. Шина Айтегро за характеристиками: рівень шуму, коефіцієнт зчеплення з дорогою і опору коченню відповідає вимогам Директив Євросоюзу.
Рецептура гумових сумішей
Справжнім проривом стало освоєння фахівцями лабораторії компанії Росава технології сіланізаціі (silanization).
При розробці рецептури гумових сумішей для нової шини, основний фокус був спрямований на поліпшення зчіпних властивостей і зниження коефіцієнта опору коченню. В якості полімерної основи використовуються каучуки нового покоління в комбінації з високим наповненням силікі марки Zeosil 1165. Зеосіл це підсилювальний наповнювач, дозволяє досягти найкращого зчеплення з дорогою в різних температурних і кліматичних умовах, мінімальних втрат на кочення, кращої керованості і короткого гальмівного шляху.
Каучук і силика між собою важко сумісні. Для суміщення каучуку і силіки і проведення хімічної реакції взаємодії, використовується допоміжний компонент органосілан. Завдяки відпрацьованій технології сіланізаціі із застосуванням органосілана відбувається взаємодія каучуку і силіки. Що дозволяє отримати задані властивості протекторної гуми, і необхідну жорсткість протектора, яка забезпечує високі зчіпні властивості.
Дизайн протектора
Протектор літньої шини Itegro зробили симетричним і спрямованим. Центральний елемент протектора - суцільне жорстке ребро. Профіль монолітного центрального ребра у вигляді трапеції, забезпечує високу курсову стійкість автомобіля в різних швидкісних режимах. В процесі експлуатації і зносу, збільшується площа області дотику з дорожнім полотном.
Плечову зону конструктори зробили гібридною. Бічні канавки, які відводять воду, не наскрізні - по краю йде суцільне ребро, завдяки якому покращуються зчіпні властивості в поворотах.
Дугоподібні канавки, які поділяють протектор в центральній частині на блоки, мають різну по довжині глибину, збільшують жорсткість бічного ребра, покращуючи стійкість і керованість.
Водовідвідні жолоби зроблені з великим радіусом заокруглення, що збільшує жорсткість протектора, покращуючи зчеплення з сухою дорогою.
Дренажна система и захист від аквапланування
V-подібний протектор в комбінації з чотирма широкими поздовжніми канавками це основні чинники які забезпечують поліпшену стійкість шини до аквапланування.
Фаски і скошені бічні грані центрального ребра і блоків протектора сприяють збільшенню обсягу виведення води з широких канавок. Різноспрямовані ножі в бічних ребрах ефективно розрізають водяну плівку. Поперечні канавки в зоні крайніх суцільних плечових ребер, прискорюють евакуацію водяній маси із зони контакту.
Комфорт та довговічність
5-крокова конфігурація елементів протектора зменшує резонансний шум і вібрацію.
Безліч дрібних порожнин овальної форми в центральному ребрі по всьому колу шини, пригнічують шум.
Бічні поперечні канавки не симетричні, виходять з різних точок і не мають спільних ліній зіткнення - це виключає появу ефекту резонансу. Ступінчаста структура стінок канавок значно знижує рівень шуму.
Поперечні канавки і вузька поздовжня канавка в плечовій зоні прискорюють відведення тепла, запобігаючи перегрів шини, що збільшує ресурс шини.
Експерти і споживачі говорять
Новинка Rosava Itegro обладает хорошими тормозными свойствами на мокром асфальте и достойно останавливает машину на сухой дороге. На мокрой трассе она позволяет ехать достаточно быстро, но имеет склонность к небольшим заносам. При этом шина хорошо реагирует на сброс газа, давая возможность стабилизировать авто. На сухом асфальте Itegro не столь быстрая, но прогнозируема, без сюрпризов в виде резких заносов-сносов. В сравнении с конкурентами из бюджетного класса Itegro обеспечивает и хорошую управляемость. Единственная ее слабая характеристика – устойчивость к аквапланированию на прямой.
журнал Автоцентр №5 май 2016г.
Шина чіпка при проходженні переставки. По трасі машина проїжджає як по рейках - відчуваються всі моменти як поводиться шина. У шини досить жорстка боковина, але це не впливає на комфорт. При їзді по дорожніх нерівностях відчуваються слабкі поштовхи, ямки та вибоїни проходить м'яко.
Якщо порівнювати з літньою шиною Солазо, швидкісний поріг шини Айтегро трохи нижче. Але поведінка Айтегро в різних екстремальних дорожніх ситуаціях більш прогнозована. Шина дає можливість водієві зреагувати на зміни у дорожних умовах ще до моменту втрати керованості. Шина більш збалансована, відчуваєш себе впевненіше при швидкій їзді. Тоді як у Преміорі Солазо інший характер.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Росава |
Країна виробник | Україна |
Призначення | Легкові |
Сезонність шин | Літні шини |
Стан | Новий |
Вид шини | Радіальна |
Паливна ефективність шин | E |
Зчеплення на мокрій поверхні | B |
Рівень шуму шин | 64 - 72 |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | Itegro |
- Ціна: від 3 060 ₴