Кошик
1290 відгуків
+380 (99) 300-94-44
+380 (96) 293-77-25
+380 (63) 329-23-23
вул. Івана Кожедуба, 327, Біла Церква, Україна
Кошик
ШИНИ та КАМЕРИ для КОЛІС

Мотошини

 

 

в виде галереив виде списка

Як вибрати мотошини?

Мотоцикли, мопеди та скутери - це двоколісні транспортні засоби з вертикальною посадкою водія, та безпосереднім (без використання редуктора) управлінням переднім рульовим колесом. Тобто це одне сімейство мототранспорту, але кожний зі своїми технічними особливостями: компоновка та розміщення двигуна, робочий об'єм двигуна, тип трансмісії та інше. Ці відмінності накладають вимоги до типу та розміру коліс.

Мотоцикли та мопеди оснащують великими колесами: 15", 17", 18", 19", 21". На скутерах застосовують менші диски: 10", 12", 13", 14". 

Розмір мотошин позначається у дюймовому вигляді 3.50-18, або метричному 110/90-18. Останні цифри це розмір обода в дюймах. Перші цифри номінальна ширина профілю моторезіни в дюймах або міліметрах. Для метричного розміру ще вказують висоту профілю покришки на мотоцикл в процентах.

Мотопокришки які бувають?

При виборі мотопокришок слід звернути увагу на тип протектора. За малюнком протектора мотоциклетні шини розподіляють на чотири великі групи:

  • спортивні
  • дорожньо-спортивні
  • дорожні
  • позашляхові

в свою чергу кожна група має підкатегорії відповідно до умов експлуатації. Також є комбінації, проміжні категорії шин, які об'єднують якості різних груп.

Спортивні, так звані "сліки" призначені виключно для гоночних треків. Забезпечують максимальне зчеплення на ідеально рівних і сухих поверхнях. Такі шини тільки для змагань і на звичайних шляхах не використовуються. 

Гладкий протектор дорожньо-спортивних мотошин додатково оснащений канавками для відводу води, такі шини підійдуть для активної їзди в умовах міста.

Дорожні шини - універсальне рішення для комфортного пересування по шляхам з твердим покриттям. Дорожня мотошина має велику кількість канавок та блоки протектора з помірним рельєфом. 

Позашляхова мотогума розрахована для застосування в умовах бездоріжжя. Шини класу ендуро/крос мають рельєфний протектор, великими шашками, який адаптований для піщаного, рихлого грунту та болота. На шляхах загального використання такі мотоколеса втрачають стійкість і зчеплення. Більш функціональними є дорожньо-туристичні шини, які об'єднують властивості позашляхових і дорожніх груп. Протектор таких достатньо розвинений для подолання безпуття, але не втрачає плавність ходи по твердим шляхам. Шипована гума на мотоцикл добре підходить для пересування ґрунтовими шляхами в сільській місцевості. 

Гума на скутер чим відрізняється?

Покришка на скутер відрізняється від решти мотошин меншим посадковим діаметром і типом протектора. Гума на скутер 10 дюймів найпоширеніша, другий за популярністю розмір колеса для скутера 12 дюймів. Рідше застосовуються шини на скутер 8" та 14". Скат на скутер зазвичай з дорожнім або дорожньо-спортивним малюнком протектора, але зустрічаються моделі з більшими шашками, блоками протектора, які підійдуть для їзди ґрунтовими дорогами.

Камерні чи безкамерні мотоколеса, які краще?

Шини для скутерів переважно безкамерні. Покришки на мопед чи мотоцикл можуть бути камерними. На обіддя зі спицями встановлюють шину з камерою всередині. На литих штампованих дисках використовують безкамерні шини. Камера в безкамерних мотошинах необхідна, коли каркас покришки не тримає тиск повітря. Безкамерна моторезина краще, тому що має меншу вагу, краще балансування і можливість ремонту "на ходу" без розбортування колеса. Камерні мотопокришки дешевші.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner