Кошик
1322 відгуків
+380 (99) 300-94-44
+380 (96) 293-77-25
+380 (63) 329-23-23
вул. Івана Кожедуба, 327, Біла Церква, Україна
Кошик
ШИНИ та КАМЕРИ для КОЛІС

Суцільнолиті шини для вилочних навантажувачів

Суцільнолиті - solid (гусматік, супереластик) шини

Суцільнолиті шини для навантажувачів, або як їх ще називають гусматік або супереластик, не мають порожнини для камери. Така шина складається і суцільних шарів гуми. Внутрішній шар армується дротяними кільцями для надійної фіксації на ободі. Середній демпфуючий шар гасить ударні навантаження. Зовнішній протекторний шар зі зносостійкими властивостями служить для зчеплення з поверхнею.

Суцільнолиті шини мають підвищену міцність, стійкість до експлуатаційним пошкоджень: тріщини, порізи, проколи. Стійкі до торцевих і бічних ударів, впливу агресивних рідин. Хід навантажувача на колесах супереластик досить жорсткий. Але при цьому зберігає стійкість у статичному положенні та маневреність у динаміці. Термін застосування суцільнолитих шин у 2-3 рази довший за пневматичні аналоги.

Шини гусматік не вимагають контролю внутрішнього тиску, через відсутність внутрішньої камери. Такі шини не замінні при роботі на майданчиках, де є ризик проколу, механічного пошкодження. Не всі суцільнолиті шини можна монтувати на обода призначені для камерних шин. Литі шини доцільно використовувати в закритих складських приміщеннях з рівною поверхнею, так як амортизаційні властивості нижче ніж у камерних шин.

Суцільнолиті шини у виконанні Non-Marking (немаркі) або безсажові не залишають слідів на поверхні, застосовуються в приміщеннях з підвищеними вимогами до чистоти. Білі шини для навантажувачів у складі гумової суміші не містять техвуглецю, хімічної добавки, яка надає зносостійкість протектору. Для надання необхідних властивостей протекторного шару немарких литих шин, в гумовий компаунд додають діоксид кремнію. Білі супереластичні шини мають: низький рівень внутрішнього теплоутворення, хорошу стійкість до ультрафіолету та атмосферного старіння, низький опір коченню. При аналогічній несучій здатності білих шин, протектор менш зносостійкий порівняно з чорними суцільнолитими шинами.

За способом монтажу на обід, гусматікові шини діляться на два види: стандартні та з буртом. Стандартна масивна шина використовується на навантажувачах із розбірними дисками. Шину стандарт можна змонтувати на цільний обід за допомогою запірного кільця. Суцільнолита гума з буртиком - це вид шин, що швидкомонтуються, які призначені для монтажу на суцільні зварні диски без стопорного кільця. Така шина, залежно від виробника, додатково маркується: з кліком Click, із замком Lock, з фіксом Fix або Easyfit. Лита шина з кліком тримається на обіді за рахунок гумового виступу або бортика, який входить у паз на диску замість запірного кільця.

Алгоритм вибору монолітної шини по типу обіда: для роз'ємного та обіда зі стопорним кільцем використовується шина стандарт без замка; для цільного обіда необхідно брати шину із замком.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner